O croaziera in jurul lumii, care trebuia sa dureze trei ani, se va transforma in croaziera „care nu se termina niciodata”

life

Compania Miray Cruises, a carei nava MV Lara urma sa plece in noiembrie pentru o croaziera de trei ani in jurul lumii, considera ca oamenii sunt atat de entuziasmati de ideea de a naviga fara oprire, incat se gandesc sa continue calatoria la nesfarsit, potrivit CNN.

Ideea a aparut dupa ce compania a raspuns unor intrebari adresate de potentiali clienti, incantati de ideea croazierei, dar care nu puteau pleca la data stabilita de companie, a declarat Kendra Holmes, CEO al Miray Cruises, care detine si opereaza proiectul Life at Sea, pentru CNN.

Persoanele fizice vor trebui in continuare sa se inscrie timp de trei ani – dar acum pot urca la bord in orice moment al itinerarului care va dura tot trei ani.

Cei intarziati nu vor vedea ceea ce au ratat. Pentru a atrage clientii care doresc sa ramana, itinerariul va continua mai degraba catre noi destinatii, decat sa se intoarca la cele anterioare. Croaziera va continua astfel pe termen nelimitat spune Holmes, care adauga: „A devenit croaziera care nu se termina niciodata”.

Holmes spune ca destinatiile majore precum Insula Pastelui, Dubai si India nu sunt pe primul itinerariu din motive logistice si se asteapta sa apara in cel de-al patrulea an.

Vor exista acum sapte locatii potentiale de start in primul an al croazierei, care pleaca din Istanbul pe 1 noiembrie.

Holmes a declarat pentru CNN ca echipa de la Miray Cruises a incercat sa gaseasca o solutie pentru persoanele interesate dar care nu ar fi reusit sa isi vanda casele pana in noiembrie. „Am facut o lista, am inceput sa discutam si am spus: `Urma sa repornim croaziera. Dar de ce sa nu o extindem?`”

Unii clienti inscrisi au fost, de asemenea, afectati de probleme de sanatate.

„Am spus de la inceput ca vom rambursa integral sumele celor cu probleme medicale, dar am avut oameni care ne-au spus: `Nu vreau banii inapoi, vreau doar sa ma tratez si sa vin la bord`, asa ca ne-am gandit sa le oferim si lor o oportunitate. Am avut si rezidenti care ne-au intrebat ce s-ar intampla daca ar vrea sa continue [dupa cei trei ani], asa ca am inceput sa analizam optiunile de itinerar, sa vedem ce locuri am putea adauga.”

Cei care nu pot pleca de la Istanbul au sansa sa se alature la Barcelona pe 6 noiembrie, Bahamas o saptamana mai tarziu sau Rio de Janeiro pe 20 decembrie, la timp pentru a petrece Craciunul la bord.
Vor mai fi trei opriri in America Centrala si de Nord si in prima jumatate a anului 2024.

Holmes spune ca noul sistem nu ar trebui sa afecteze politica companiei de a vinde doar 85% din capacitatea navei MV Lara, care poate transporta 1.400 de pasageri. In prezent, gradul de ocupare este de peste 50% pentru imbarcarile din noiembrie.

Va fi lansat si un program numit „Scufundari in jurul lumii”, dupa ce Holmes – ea insasi instructor de scufundari – a observat ca multi dintre oaspeti erau scafandri pasionati.

Oaspetii vor putea, de asemenea, sa participe la curatarea oceanelor si la eforturile de inmultire a coralilor in timp ce calatoresc.

Noua politica este cea mai recenta schimbare in ceea ce a fost un botez de foc pentru Life at Sea. Miray s-a despartit de o parte din echipa fondatoare a proiectului in mai – o schisma care se afla acum in centrul unei dispute juridice. Multi potentiali pasageri si-au anulat rezervarile din cauza confuziei, desi noile rezervari au depasit acum cifrele initiale.

Desi nu sunt primii care ofera croaziere permanente (sau semi-permanente), Life at Sea ramane singura optiune (relativ) accesibila pentru croaziere pe termen lung, spune Holmes.

„Sunt 3.500-4.000 USD pe luna si poti merge sa vezi lumea. Putem oferi acest lucru unui salariat mediu sau unei persoane care tocmai s-a pensionat de la un locul de munca mediu”, a adaugat ea.

Pretul actual incepe de la 38.513 USD pe an per cabina pentru doua persoane. Totul este inclus – pana la asistenta medicala de la bord. Calatorii singuri platesc un supliment de 85% pentru ocuparea unei cabine single.

Urmareste-ne si pe:

Comentarii: