Analiza informat.ro: in actuala campanie electorala, PSD are o vizibilitate uriasa in presa scrisa locala si pe retelele sociale

politica

vizibilitate media, PSD, retele sociale, presa locala, informat.ro

O analiza a vizibilitatii online in campania electorala, realizata de informat.ro cu ajutorul softului de media intelligence NewsVibe Romania, a evaluat modul in care s-a mentionat numele PSD (si termenii asociati PSD, precum pesedisti, pesedisti, pesedist, pesedista, pesedistii, pesedistii, pesedistul, pesedistului) in ultima luna, adica in luna de campanie electorala.

Se poate remarca astfel cum a fost mentionat PSD in presa in ultimele saptamani, in ce zone si cu ce intensitate. Ritmul de crestere a mentiunilor a fost mai mare in prima saptamana de campanie, cu o intensitate maxima chiar la inceputul efectiv, in zona 10 mai. Ulterior, au fost cresteri ciclice, asigurate de zone diferite.

A crescut ritmul postarilor pe Facebook in special in ultima saptamana, si este de asteptat ca mentiunile despre PSD sa continua sa creasca in aceste zile. Facebook-ul aduce cele mai multe mentiuni, dar acestea sunt pe surse locale (paginile candidatilor, cel mai uzual), cu impact media mic. Cel mai mare impact este adus de presa clasica.

Harta activitatii locale arata o concentrare mare de mentiuni in zonele Bucuresti (Bucuresti), Timis (TM), Suceava (SV), Neamt (NT), Gorj (GJ), si Constanta (CT). Aceste zone reflecta, de altfel, un interes major pentru activitatile si campania PSD.

Cele mai relevante hashtaguri sunt #echipa, #alegeri, #pnl, #psd, #sectorul, si #dezvoltare. Acestea reflecta principalele teme de discutie din campania PSD, concentrandu-se pe echipe, alegeri si dezvoltare regionala. Alte hashtaguri notabile includ #robertnegoita, #cosminmihaiopescu si #gabrieleafirea, indicand focusul pe lideri locali si figuri politice importante.

In stiri, conteaza relatarile despre sondaje, competitiile locale si performantele unor lideri punctuali.

Performanta liderilor PSD: Evaluarile si performantele liderilor locali, inclusiv Gabriela Firea si Robert Negoita, sunt de mare interes.

Sondaje electorale: Articolele despre sondaje electorale arata o preocupare constanta pentru scorurile si predictiile electorale.

Aliante politice: Discutii despre aliante si colaborari intre PSD si alte partide, cum ar fi PNL.

In concluzie, mentiunile despre PSD se bucura de o atentie semnificativa in presa locala si pe retelele sociale, cu un accent special pe competitiile electorale locale, performantele liderilor si sondajele de opinie. Cele mai mari mentiuni sunt inregistrate in zonele metropolitane si in judetele cu o puternica prezenta politica. Hashtagurile si cuvintele cheie reflecta temele majore ale campaniei PSD, subliniind importanta echipelor locale si a dezvoltarii regionale.

Urmareste-ne si pe:

Comentarii: