Control masiv asupra presei: niciun post TV nu a relatat despre investigatia Recorder privind trecutul lui Ciolacu. In schimb, documentul fake despre Nicusor Dan a fost prezentat la toate principalele televiziuni de stiri

analize

Marcel Ciolacu, spitale regionale, Iasi, promisiuni, PSD

Investigatia Recorder privind trecutul ascuns al premierului PSD Marcel Ciolacu nu a fost preluata de niciuna dintre televiziunile de stiri. In schimb, documentul fake privind presupusa colaborare cu Securitatea a lui Nicusor Dan a fost prezentat pe larg la Antena 3, Romania TV si Realitatea Plus.

Niciun post TV de stiri nu a transmis, pana in acest moment, vreo informatie legata de investigatia Recorder privind modul in care Marcel Ciolacu si-a inceput afacerile si cum a inceput sa sa ridice in lumea politica.

Invstigatia Recorder a scos in evidenta si un aspect scandalos: Ciolacu a beneficiat de locuinta sociala, o casa cu doua camere si curte, desi nu avea acest drept. Dupa numai trei ani, Ciolacu a cumparat aceasta casa cu doar 1.100 de euro.

De mentionat ca Marcel Ciolacu a refuzat pana acum sa prezinte un punct de vedere legat de aceste dezvaluiri, afirmand ca „are agenda incarcata”.

Citeste si: „Recorder” a intrat adanc in trecutul lui Ciolacu. El a primit locuinta sociala la Buzau, pe care a cumparat-o apoi cu 1.100 de euro. Ca revolutionar, are si doua locuri gratuite la cimitir

De asemenea, au fost doar cateva publicatii online care au preluat cate ceva din dezvaluirile despre cariera politica si de afacerist a premierului PSD, pe langa aktual24.ro: G4Media, Cotidianul, MainNews, Euroactiv, Epoch Times Romania, HotNews, Libertatea, SpotMedia.

Pe de alta parte, in cazul documentului fake privind presupusa colaborare a lui Nicusor Dan cu Securitatea, televiziunile de stiri au alocat spatii vaste.

Citeste si: Cultul personalitatii, propaganda cu Ciolacu la meci. Antena 3: „Ciolacu, al 12-lea jucator al nationalei”. Seful PSD a avut un fotograf profesionist langa el in tribune

Peste 6 milioane de euro a livrat PSD unor televiziuni si site-uri in recenta campanie electorala

„PSD a folosit cele mai mari resurse financiare pentru promovarea pe televiziuni sau in mediul online, potrivit datelor raportate pana in acest moment catre Autoritatea Electorala Permanenta. 6 milioane de euro au adus mesajele social-democratilor mai aproape de electorat. (…) Spoturile PSD au putut fi urmarite in campania electorala pentru europarlamentare pe posturi precum Antena 3, RTV, Digi24, Realitatea sau B1”, se arata intr-o investigatie snoop.ro, site de investigatii infiintat de Catalin Tolontan.

Urmareste-ne si pe:

Comentarii: