Serviciile IT ale Microsoft s-au prabusit in intreaga lume, provocand haos. Intr-o lume legata de tehnologie, companiile aeriene indiene au revenit la scrisul de mana
Colapsul Microsoft a afectat companiile aeriene din intreaga lume. Pe masura ce pasagerii au fost intampinati cu ecrane albastre pe site-urile companiilor aeriene, acestea au apelat la retelele sociale pentru a publica actualizari, potrivit EuroWeeklyNews.
In India, companiile aeriene Vistara, IndiGo, SpiceJet si Akasa Air au fost afectate de intrerupere, dar au functionat in continuare, pasagerii primind cartile de imbarcare scrise de mana.
Un utilizator X, Akshay Kothari din India, a postat o fotografie cu cartea de imbarcare scrisa de mana, adaugand: „Caderea Microsoft/CrowdStrike a doborat majoritatea aeroporturilor din India. Am primit astazi prima carte de imbarcare scrisa de mana.”
„Zborul meu a fost de la Goa la Delhi si a existat o intarziere din cauza unor probleme cu serverul. Ne-au dat o carte de imbarcare, scrisa de mana, cu numele gresit. Am stat la coada aproximativ doua ore pentru a-l obtine”, a declarat un pasager de pe aeroportul din Goa.
Firma de securitate cibernetica Crowdstrike a anuntat ca un „bug” (defect) al uneia dintre actualizarile sale software a afectat sistemele de operare Windows. Potrivit companiei, a fost gasita o solutie, dar „ar putea dura ceva timp” pana cand sistemele vor fi pe deplin functionale.