Scriitoarea Isabel Allende va primi propria sa papusa Barbie ca parte a seriei „Femei care inspira”

life

Autoarea chiliana Isabel Allende, una dintre cele mai citite scriitoare de limba spaniola din lume, va fi imortalizata in plastic reciclat primind propria sa papusa Barbie, alaturi de cainele ei, Perla, si o replica in miniatura a primului ei roman, potrivit Reuters.

Producatorul american de jucarii Mattel lanseaza papusa, imbracata intr-o rochie rosie si purtand cercei mari, ca parte a seriei sale „Inspiring Women” (Femei care inspira), din care fac parte poeta Maya Angelou, jurnalista Ida B. Wells si cantareata Celia Cruz.

„Sarbatoresc initiativa brandului Barbie de a inspira urmatoarea generatie cu povestile eroilor necunoscuti. Vreau ca toti copiii sa aiba visuri marete”, a spus Allende intr-un comunicat.

Lucrarile lui Allende imbina adesea evenimentele istorice cu magia si fantezia. Primul ei roman, „The House of the Spirits”, publicat in 1982, a fost un bestseller instantaneu. De atunci, ea a publicat alte zeci de carti, inclusiv memorii si colectii de povestiri, care au fost traduse in peste 40 de limbi.

Allende s-a mutat in Venezuela in 1973, cand presedintele chilian Salvador Allende, varul tatalui ei, a fost rasturnat in urma unei lovituri de stat condusa de generalul Augusto Pinochet. Activista pentru drepturile omului si profesor de literatura, Allende locuieste in SUA de peste treizeci de ani.

„Povestile au o putere incredibila. Ne provoaca mintile si ne ating inimile, ne conecteaza cu alti oameni si ne invata ca nu suntem singuri in calatoria vietii”, a spus Allende.

Scriitoarea va aparea si in podcastul lui Barbie, care a fost lansat vineri. Printre alti invitati se vor numara Katya Echazarreta, prima mexicana care a ajuns in spatiu, patinatoarea artistica americana Kristi Yamaguchi si dansatoarea Debbie Allen.

Barbie si-a extins in ultimii ani colectia pentru a acoperi diverse nuante de piele si tipuri de corp. Filmul „Barbie” din 2023 a devenit filmul cu cele mai mari incasari lansat vreodata de Warner Bros si a adaugat o noua profunzime emotionala unui brand care s-a confruntat cu critici pentru promovarea standardelor de frumusete nerealiste.

Urmareste-ne si pe:

Comentarii: