„Oaia este o statuie vie”. Cel mai penibil guvern din istoria recenta a Romaniei dezbate aprins implicarea oii in dezvoltarea tarii
Oaia nu poate sa fie brandul turistic al Romaniei, pentru ca, pana in anul 2020, acesta este reprezentat de o frunza, a afirmat, marti, premierul Sorin Grindeanu.
Intrebat daca impartaseste punctul de vedere al ministrului Agriculturii, Petre Daea, ca „oaia este o statuie vie” si ar trebui sa fie brandul turistic al Romaniei, Sorin Grindeanu a raspuns: „Nu poate sa fie brandul turistic al Romaniei, pentru ca pana in 2020, (…) pe fonduri europene, cand s-au facut aceasta sigla si acest brand, e o frunza. Discutabila si alegerea din urma cu cativa ani (…) Am discutat cu domnul ministru Dobre de mai multe ori azi sa vad despre ce e vorba, n-am vazut neaparat declaratia domnului Daea, care nu e la Turism, e la Agricultura (…). Sigur, agricultura are legatura cu oaia. Dar ceea ce (…) a fost important a fost clarificarea pe care i-am cerut-o domnului ministru Dobre legat de acest subiect”.
Seful Executivului a precizat ca ministrul Turismului, Mircea Dobre, i-a spus ca discutia din comitetul de promovare a Romaniei a vizat „promovarea unor lucruri foarte cunoscute”, precum Dracula si Miorita, si nu „schimbarea frunzei”.
„Discutia pe care a avut-o in acel comitet de promovare a Romaniei, nu de schimbare a siglei sau a frunzei, ca sa fiu mai clar, ci de promovare a Romaniei si prin promovarea unor lucruri foarte cunoscute, cum ar fi Dracula, Miorita si asa mai departe. De aici si pana la schimbarea siglei, eu zic ca e cale lunga si am vazut ca domnul ministru Dobre a clarificat intr-o declaratie acest subiect”, a mai afirmat Grindeanu.
Iti place aktual24.ro? Urmareste fluxul de stiri aktual24.ro si pe Facebook
O noua experienta cu AK-24. Descarca aplicatia Aktual24 din App Store pentru iPhone si din Google Play pentru Android.