AUR se solidarizeaza cu sindicalistii lui Radoi: „Bravo lor ca au salarii mari, e normal sa fie platiti. Nu va lasati inselati de urmasii securistilor tortionari”
Marius Dorin Lulea, vicepresedinte AUR si presedinte al Organizatiei Oamenilor de Afaceri AUR, tine sa isi anunte sustinerea pentru sindicalistii lui Ion Radoi. „Sindicatul de la Metrorex este unul puternic si asta este foarte bine. Acest lucru nu convine celor de la PSD, PNL, USR”, sustine Lulea.
Drula si Nicusor manipuleaza opinia publica cand afirma ca salariatii de la Metrorex protesteaza pentru magazinele din subteran.
O tentativa comunista de dezinformare, salariatii au drepturi si ele trebuie sa fie respectate. Politicienii vor sa ii invrajbeasca pe romani intre ei. Nu va lasati inselati de urmasii securistilor tortionari.
Metroul este plin, deci merge bine economic. Dar institutia este capusata prin firme ale politicienilor si banii dispar. Asa ca se cere angajatilor sa fie solidari, dar politicienii fura de rupt.
Sindicatul de la Metrorex este unul puternic si asta este foarte bine. Acest lucru nu convine celor de la PSD, PNL, USR.
Vad ca unii pleaca dupa fenta bagata cu salariile de acolo. Bravo lor, muncesc, metroul este plin, afacerea merge. E normal ca pentru munca sa fie platiti. Haideti sa vedem de ce sunt politicienii platiti si au pensii speciale si apoi mai vorbim. Sa vedem de ce iau mii de euro unii care fac rau Romaniei, nu cei care muncesc pentru banii luati. Dragi romani, nu va mai lasati invrajbiti de rau, haideti sa fim uniti”, a scrius Lulea pe Facebook.
Iata care sunt salariile celor care au blocat vineri Capitala:
Lulea este considerat a fi adevaratul lider al AUR, el fiind si cel care i-a platit salariu lui Geroge Simion pana cand acesta a ajuns in Parlament.
Ministrul de Interne, Lucian Bode, a anuntat vineri, la pranz, ca vor exista cu certitudine urmari penale in urma grevei ilegale declansata de Ion Radoi la metrou.
„Cine si-a asumat sa fac o astfel de actiune, fie si spontana, va plati in fata legii. Erau obligati sa asigure o treime din capacitatea de transport, nu sa intrerupa total. A venit o plangere din partea Metrorex in care ii acuza pe cei care participa la acest protest de sabotaj, de terorism. Am transmis plangerea catre DIICOT”, a anuntat Bode.
„Am deschis si un dosar de urmarire penala in sensul ca nu sunt respectate prevedirile in legatura cu asigurarea continuitatii transportului public”, a mai spus Bode.
„Toata lumea pune intrebarea: de ce nu interventi in forta si restabiliti ordinea, prin jandarmerie? Solutia este dialogul. La aceasta ora, o delegatie cu reprezentanti al sindicatului dicsuta cu prefectul Capitalei. Imi exprim speranta ca in urma acestor discutii vor ajunge la concluzia ca acest conflict sa inceteze de urgenta, cei din statiile de metrou sa paraseasca loculurile. Este inadmisibil sa iti bati joc de sute de mii de bucuresteni in plina pandemie”, a subliniat Bode.
Si ministrul Transporturilor, Catalin Drula, a anuntat vineri ca a depus plangere penala la DNA in legatura cu greva ilegala declansata la metrou de sindicalistii lui Ion Radoi. Deja s-au inregistrat patru dosare penale in legatura cu greva lui Radoi. Un dosar penal a fost deschis la DIICOT pentru infractiuni cuprinse in legea de combatere a terorismului.
„Tocmai am depus plangere penala la DNA impotriva celor responsabili pentru blocarea metroului bucurestean astazi, pentru urmatoarele infractiuni:
+ zadarnicirea combaterii bolilor
+ abuz in serviciu
+ trafic de influenta
+ folosirea functiei pentru favorizarea altor persoane
+ folosirea de catre liderii sindicali a influentei si autoritatii in scopul obtinerii de bani, bunuri si foloase necuvenite
+ santaj
+ infractiuni contra sigurantei circulatiei pe caile ferate
Cerem procurorilor sa identifice persoanele catre care sa ne indreptam pentru a recupera banii in instanta civila. Prejudiciul este in curs de cuantificare. Actiunea ilegala a unui grup mafiot de a lua un oras ostatic nu poate ramane fara un raspuns ferm din partea autoritatilor si din partea justitiei.
Metroul trebuie eliberat si trebuie sa revina in circulatie. Abia atunci se poate organiza un dialog adevarat despre problemele metroului. Conturile grase ale firmei controlate de Ion Radoi nu sunt un subiect legitim de dialog si nici nu trebuie alimentate din vistieria statului”, a anuntat Drula.