Cinci copii si sase parinti au fost ucisi de un autobuz scapat de sub control, in fata unui liceu din estul Chinei

externe

accident, autobuz, China, liceu, morti

Un autobuz a intrat marti dimineata in multimea de parinti si copii adunata in fata unui liceu din estul Chinei, omorand 11 persoane si ranind 24.

Potrivit televiziunii de stat China Central Television (CCTV), citata de ziarul South China Morning Post, accidentul a avut loc in jurul orei 7 dimineata in fata liceului Foshan Junior High School din comitatul Dongping, provincia Shandong, in a doua zi a noului an scolar.

Politia din Dongping a declarat intr-o declaratie ca printre cei 11 morti, sase erau parinti si cinci erau elevi. O persoana a fost grav ranita, in timp ce 12 au ramas in stare stabila. Starea ranitilor ramasi nu este cunoscuta.

Vehiculul era un autobuz desemnat sa conduca si sa ia elevii la si de la scoala, a declarat politia. In timp ce se apropia de o intersectie, a pierdut controlul si s-a prabusit in multime. Soferul a fost retinut de politie, iar cazul este in curs de investigare.

La inceputul noului an scolar, China a cerut sa se puna mai mult accent pe securitatea campusurilor.

Duminica, Cotidianul Poporului, purtatorul de cuvant al partidului, a declarat intr-un raport ca masurile implementate pentru a atenua ingrijorarile parintilor cu privire la siguranta copiilor includ utilizarea de autobuze scolare, garduri rutiere anti-accident si patrule ale politiei rutiere.

Nu se stie daca accidentul este un atac intentionat asupra copiilor, dar au existat cateva astfel de cazuri in acest an.

In iunie, un barbat a lansat un atac la o statie de autobuz scolar din Suzhou, provincia Jiangsu, omorand o persoana si ranind alte doua.

In martie, un barbat din Dezhou, provincia Shandong, a intrat cu masina intr-o multime din fata unei scoli gimnaziale locale, omorand doi pietoni si ranind grav sase persoane. Barbatul in varsta de 46 de ani a fost ulterior retinut de politia locala.

Urmareste-ne si pe:

Mai mult despre: , , , ,

Comentarii: