Cine i-a facut campania lui Nicusor Dan: „Am pariat pe inteligenta bucurestenilor. Bucurestiul a avut post 90’ primari lamentabili – hahalere, hoti, iar Nicusor a fost primul om serios in aceasta functie”

analize

Nicusor Dan

Ema Prisca, director de creatie si strateg de comunicare independent, dezvaluie intr-un interviu pentru iqads.ro ca a lucrat la campania de succes a lui Nicusor Dan pentru alegerile locale. Ea spune ca din echipa au mai facut parte si „Bogdan Dumitrache – designer, Nansi Lungu – sociolog, profesor, comunicator si alti oameni foarte buni si pasionati”.

Provocarea pentru chipa de comunicatori a lui Nicusor Dan a fost „cum castigam fara banii si fara sprijinul politic din 2020”.

„Spre deosebire de 2020 insa, aveam un primar in functie, iar asta iti acorda o serie de avantaje comunicationale. Ai cu ce sa creezi un dialog pertinent, despre ce sa vorbesti. Esti in mijlocul lucrurilor, a oamenilor, nu trebuie sa inventezi nimic. Trebuie sa vorbesti despre ce faci, de ce faci, ce vrei sa faci mai departe si care sunt beneficiile pentru viata oamenilor. Am cerut un vot de continuitate si a demonstra de ce e necesara continuitatea, de ce merita sa continue Nicusor Dan ca primar, ce a facut si merita continuat au fost obiective importante pentru pre-campanie.

Bucurestiul a avut post 90’ primari lamentabili – hahalere, hoti, iar Nicusor a fost primul om serios in aceasta functie. Nu perfect, nu complet, nu pe gustul tuturor, dar realmente serios si preocupat – si inclusiv curajos de s-a apucat de arat orasul cu santiere de infrastructura – iar aceste lucruri au trebuit facute vizibile”, a explicat Ema Prisca.

„Am vrut sa facem o campanie solara, sa construim pe bun simt si amabilitate prin care sa fim in contrast cu restul despre care ne era clar ca vor ataca bestial. Mantra mea personala a campaniei a fost – when they go low, we go high.

Prin mesajul ‘Multumesc’ de pe outdoor am stabilit acest ton de buna crestere, aceasta intentie amabila. Bucurestenilor le-a placut mult ca primarul le-a multumit – pentru ce-a fost dar, cumva, si in avans, pentru ce urmeaza, iar reactia oamenilor ne-a intarit convingerea ca suntem pe un drum bun.

Am mai vrut sa popularizam tot ceea ce a facut Nicusor in cei trei ani jumatate de mandat si sa se inteleaga ca a reface infrastructura ia timp, curaj. Am pariat pe inteligenta bucurestenilor. Ne-am convins ca daca spunem clar, suficient de des, cu bun simt, cu un zambet amabil, oamenii vor intelege.

Ne-am propus si sa facem mai bine cunoscute valorile pe care le reprezinta Nicusor Dan – modestie, onestitate, coerenta, franchete, lucruri care, clar, l-au diferentiat intr-un peisaj mai degraba freak show, decat politic”, a adaugat Prisca.

Ea a mai dezvaluit ca nu i-a fost greu sa lucreze cu Nicusor Dan.

„Nicusor Dan are peste 10 ani de experienta politica. A fondat un partid, l-a bagat in Parlament la trei luni de la fondare, a devenit primarul Capitalei de doua ori ca independent. Este printre cei mai abili oameni politici, eficient, obtine ce-si propune, fara sa se tradeze pe sine. E coerent, intrupeaza niste valori si oamenii simt asta.

Intelege foarte bine la ce serveste comunicarea, stie ca nu se poate fara, mai ales in ziua de azi in care omul politic e la fel de prezent pe retelele sociale ca starul pop. Desi, natural, i-ar placea sa faca altceva decat sa vorbeasca la camera, a ajuns sa o faca foarte bine. In discutiile strategice, e un interlocutor excelent, e o placere de lucrat cu el caci e sharp, pune intrebari precise, ridica probleme cu adevarat importante, asculta argumente, ia decizii si se tine de ele. Fara blabla, fara aberatii si timp pierdut”, a detaliat Prisca.

Urmareste-ne si pe:

Mai mult despre: ,

Comentarii: