Compania Korean Air scoate din meniu apreciatii taitei instant, din cauza turbulentelor aeriene, care cresc „riscul incidentelor cu arsuri”

externe

taitei, scosi din meniu, Korean Airlines, turbulente

Taiteii instant Shin Ramyun au fost serviti pe zborurile Korean Air de mai bine de 25 de ani, fiind unul dintre cele mai apreciate preparate culinare ale acestei companii.

Dar incepand cu 15 august, transportatorul aerian va inceta sa mai serveasca taitei pasagerilor de la clasa economica. Acesta a declarat ca riscul crescut de turbulente, culoarele inguste si pasagerii asezati foarte aproape unul de celalalt au facut ca in ultima vreme „incidentele implicand arsuri” sa apara tot mai frecvent. transmite BBC.

Cu toate acestea, pasagerii de la clasa business si clasa intai vor continua sa se bucure de aceasta gustare. Gustarea a fost mult timp una dintre preferatele pasagerilor si un lucru pentru care transportatorul este foarte cunoscut. Multi lauda faptul ca este disponibila gratuit la cerere.

Intr-o declaratie, transportatorul a afirmat ca, din 2019, numarul de turbulente care au avut loc pe zborurile sale s-a dublat.

Acesta a adaugat ca, la clasa economica, mai multe cesti de taitei sunt servite toate odata, spunand ca „riscul de arsuri este mai mare cu pasagerii inghesuiti”.

In schimb, la clasa business si la clasa intai, gustarile sunt aduse individual acestor pasageri, ceea ce reduce probabilitatea de varsare in caz de turbulente, a declarat transportatorul.

Pana acum, transportatorul coreean oferea gratuit taitei pasagerilor de pe rutele mai lungi. Acum, insa, acestea vor fi inlocuite cu sandvisuri, corn dogs, pizza si „Hot Pockets” – chifle crocante umplute cu branza, carne si legume.

Masura a starnit discutii pe retelele de socializare. Unii utilizatori si-au exprimat usurarea, in timp ce altii au subliniat ca transportatorul serveste in continuare alte produse care ar putea provoca arsuri.

„Cafeaua si ceaiul nu sunt fierbinti?”, a spus un comentariu. Cu toate acestea, un altul a numit-o „o decizie foarte buna”. Un utilizator a declarat ca a sperat ca taiteii instant vor fi eliminati „din cauza mirosului”.

Korean Air a declarat ca va „continua sa caute metode de servire care sa fie sigure, sporind in acelasi timp confortul si satisfactia clientilor”. La inceputul acestui an, Singapore Airlines a declarat ca nu va mai servi bauturi calde si mese in timpul turbulentelor, ca parte a unei „abordari mai prudente”.

Reamintim ca un pasager britanic in varsta de 73 de ani a murit si alte zeci de persoane au fost ranite atunci cand zborul SQ 321 a intampinat turbulente deasupra Myanmar si a fost deviat spre Thailanda in luna mai. Turbulentele sunt unul dintre cele mai imprevizibile fenomene meteorologice, iar turbulentele severe care afecteaza zborurile comerciale devin mai probabile odata cu schimbarile climatice, arata cercetari recente.

Urmareste-ne si pe:

Comentarii: