Un amplu studiu realizat in Statele Unite si Marea Britanie printre 4.000 de utilizatori de internet arata care cum izolarea provocata de pandemie a schimbat comportamentul consumatorilor media.
Studiul este structurat de patru categorii de varsta: Generatia Z (8-23 de ani), Generatia Millennials (25-39 de ani), Generatia X (40-54 de ani) si Generatia Boomer (55-75 de ani).
Cel mai mare consum de stiri online este in cadrul segmentului 25-39 de ani, 36%. Programele de televiziune au cel mai mare succes in randul Generatiei X, 45%.
Studiul, realizat de Global Web Index, arata ca peste 80% dintre cei chestionati au spus ca acceseaza mai mult continut mediatic de la inceputul pandemiei, emisiunile TV si videourile online (YouTube, TikTok) fiind cele mai consumate produse mediatice pentru toate categoriile de varsta.
Cum era de asteptat, 68% au spus ca se informeaza constant in legatura cu evolutia epidemiei de coronavirus.
Presedintele AUR, George Simion, candidat la alegerile prezidentiale, a afirmat vineri ca omul de afaceri…
Reteaua sociala americana Bluesky, care se doreste a fi o alternativa la X, a anuntat…
China a pregatit contramasuri impotriva companiilor americane daca presedintele ales Donald Trump reaprinde razboiul comercial…
Presedintele PNL, Nicolae Ciuca, i-a cerut vineri lui Marcel Ciolacu sa prezinte dovada ca nu…
Discursul recent al lui Putin despre „noua ordine mondiala” la Clubul International de Discutii Valdai…
Prim-ministrul Croatiei l-a demis vineri devreme pe ministrul Sanatatii, Vili Beros, deoarece ministrul a fost…