analize

Control masiv asupra presei: niciun post TV nu a relatat despre investigatia Recorder privind trecutul lui Ciolacu. In schimb, documentul fake despre Nicusor Dan a fost prezentat la toate principalele televiziuni de stiri

Investigatia Recorder privind trecutul ascuns al premierului PSD Marcel Ciolacu nu a fost preluata de niciuna dintre televiziunile de stiri. In schimb, documentul fake privind presupusa colaborare cu Securitatea a lui Nicusor Dan a fost prezentat pe larg la Antena 3, Romania TV si Realitatea Plus.

Niciun post TV de stiri nu a transmis, pana in acest moment, vreo informatie legata de investigatia Recorder privind modul in care Marcel Ciolacu si-a inceput afacerile si cum a inceput sa sa ridice in lumea politica.

Invstigatia Recorder a scos in evidenta si un aspect scandalos: Ciolacu a beneficiat de locuinta sociala, o casa cu doua camere si curte, desi nu avea acest drept. Dupa numai trei ani, Ciolacu a cumparat aceasta casa cu doar 1.100 de euro.

De mentionat ca Marcel Ciolacu a refuzat pana acum sa prezinte un punct de vedere legat de aceste dezvaluiri, afirmand ca „are agenda incarcata”.

Citeste si: „Recorder” a intrat adanc in trecutul lui Ciolacu. El a primit locuinta sociala la Buzau, pe care a cumparat-o apoi cu 1.100 de euro. Ca revolutionar, are si doua locuri gratuite la cimitir

De asemenea, au fost doar cateva publicatii online care au preluat cate ceva din dezvaluirile despre cariera politica si de afacerist a premierului PSD, pe langa aktual24.ro: G4Media, Cotidianul, MainNews, Euroactiv, Epoch Times Romania, HotNews, Libertatea, SpotMedia.

Pe de alta parte, in cazul documentului fake privind presupusa colaborare a lui Nicusor Dan cu Securitatea, televiziunile de stiri au alocat spatii vaste.

Citeste si: Cultul personalitatii, propaganda cu Ciolacu la meci. Antena 3: „Ciolacu, al 12-lea jucator al nationalei”. Seful PSD a avut un fotograf profesionist langa el in tribune

Peste 6 milioane de euro a livrat PSD unor televiziuni si site-uri in recenta campanie electorala

„PSD a folosit cele mai mari resurse financiare pentru promovarea pe televiziuni sau in mediul online, potrivit datelor raportate pana in acest moment catre Autoritatea Electorala Permanenta. 6 milioane de euro au adus mesajele social-democratilor mai aproape de electorat. (…) Spoturile PSD au putut fi urmarite in campania electorala pentru europarlamentare pe posturi precum Antena 3, RTV, Digi24, Realitatea sau B1”, se arata intr-o investigatie snoop.ro, site de investigatii infiintat de Catalin Tolontan.

Urmareste-ne si pe:
Ovidiu Albu

Share
Published by
Ovidiu Albu

Recent Posts

Filiera Crin Antonescu – Dragos Dobrescu – Mircea Geoana. Vanghelie a fost si el cooptat, pe langa „Grupul de la Monaco”, in campania lui Geoana

Campania lui Mircea Geoana pentru alegerile prezidentiale este coordonata de Rares Manescu, care la randul…

O oră ago

Eurodeputatii romani cer ajutor financiar rapid din partea UE pentru victimele inundatiilor devastatoare

In cadrul sesiunii plenare a Parlamentului European de la Strasbourg, eurodeputatii romani au cerut un…

57 de minute ago

Parlamentul European: Ucraina trebuie sa poata lovi tinte militare legitime in Rusia si sa primeasca sprijin militar sporit

Parlamentul European a adoptat o rezolutie care subliniaza ca Ucraina trebuie sa aiba posibilitatea de…

59 de minute ago

Numar record al japonezilor cu varsta de peste 100 de ani. 90% dintre acestia sunt femei

Numarul persoanelor in varsta de 100 de ani sau mai in varsta din Japonia a…

3 ore ago

Panica si in Turcia dupa exploziile din Liban: „Armata isi revizuieste toate dispozitivele de comunicatii”

Turcia isi revizuieste masurile de securizare a dispozitivelor de comunicatii utilizate de fortele sale armate…

3 ore ago