Cultul personalitatii, propaganda cu Ciolacu la meci. Antena 3: „Ciolacu, al 12-lea jucator al nationalei”. Seful PSD a avut un fotograf profesionist langa el in tribune

politica

Marcel Ciolacu, confuzie, Rui Costa, Antonio Costa, Portugalia, antreprenori

Campanie desantata de imagine a lui Marcel Ciolacu pe seama primei victorii a echipei Romaniei la EURO 2024. Mai multe televiziuni si publicatii abonate la contracte cu PSD au incercat sa induca publicului ideea ca si lui Marcel Ciolacu i s-ar datora victoria echipei Romaniei in fata celei a Ucrainei.

Ciolacu, aflat in plina campanie de imagine pentru alegerile prezidentiale, a avut langa el in tribuna, la Munchen, un fotograf profesionist. Acesta a cautat sa suprinda cu cat mai mult talent momentele de „bucurie” ale sefului PSD. Au fost si alti politicieni romani in tribune, insa acestia si-au falcut selfie-uri cu telefoanele mobile, nu au avut alaturi nici profesionisti, nici figuri cunoscute ale fotbalului romanesc cu care sa se imbratiseze ostentativ.

Televiziuni si site-uri care au beneficiat constant de contracte generoase cu PSD (Antena 3, Romania TV si stiripesurse.ro) au difuzati stiri despre „bucuria” premierului, in condtiile in care milioane de romani s-au bucurat si ei in mod evident, sau chiar au sugerat ca viitorul candidat PSD la Presedintie a avut un rol in victoria echipei Romaniei.

„Ce ne-am fi facut fara al doisprezecelea jucator? Antena 3 a aflat cine este”, a scris ironic Pagina de Media.

Ulterior, Guvernul Romaniei a difuzat si o filmare cu „Participarea PM Marcel Ciolacu la Campionatul European de Fotbal 2024”.

„Mandru sa fiu alaturi de echipa nationala a Romaniei si de suporterii tricolorilor, la Campionatul European de fotbal de la Munchen. Bravo, baieti! Victoria voastra a adus bucurie in casele romanilor!”, a precizat Marcel Ciolacu, intr-o postare pe pagina de Facebook a Guvernului.

Peste 6 milioane de euro a livrat PSD unor televiziuni si site-uri in recenta campanie electorala

„PSD a folosit cele mai mari resurse financiare pentru promovarea pe televiziuni sau in mediul online, potrivit datelor raportate pana in acest moment catre Autoritatea Electorala Permanenta. 6 milioane de euro au adus mesajele social-democratilor mai aproape de electorat. (…) Spoturile PSD au putut fi urmarite in campania electorala pentru europarlamentare pe posturi precum Antena 3, RTV, Digi24, Realitatea sau B1”, se arata intr-o investigatie snoop.ro, site de investigatii infiintat de Catalin Tolontan.

Urmareste-ne si pe:

Mai mult despre: ,

Comentarii: