Dan Air a anulat mai multe curse de pe Otopeni. Spune ca nu a vrut sa lase Brasovul fara curse regulate si ca la Bucuresti s-a lovit de „rigiditatea organelor de politie de frontiera”
Compania Dan Air a anuntat joi, ca anuleaza cursele din Otopeni catre Nuernberg, Bruxelles, Munchen, Malaga, Stuttgart, Londra, dar si Brasov-Malaga in perioada 9 iulie – 29 septembrie, din cauza programului de lucru limitat al Aeroportului din Brasov (intre orele 07.00 si 19.00), potrivit BZB.
„In primul rand ne cerem scuze bucurestenilor si speram sa inteleaga decizia noastra de a anula zborurile din Bucuresti. Decizia a fost luata in baza unor analize indelungate si unde a fost principal factorul uman. Bucurestenii au multe alternative de transport intrucat pe Aeroportul Otopeni sunt prezente multe companii aeriene, in schimb pe Aeroportul din Brasov la momentul actual este doar Dan Air si ca atare nu-i putem lasa pe brasovenii nostri si fara sigura lor modalitate de transport aerian. Pe cale de consecinta, ne asumam pierderile care vor fi generate de anularea programului de la Bucuresti iar toti pasagerii isi vor primi banii integral pe bilete inapoi in maxim 14 zile”, a declarat directorul Dan Air, Ian Matt.
El a precizat ca a incercat sa incercat sa propuna modificarea orarului pentru zborurile afectate de anulari astfel incat sa se incadreze in programul de lucru al Aeroportului din Brasov.
„Acest lucru din pacate este imposibil in acest program de vara, pentru ca discutam despre hub-uri europene unde sloturile de zbor se aloca cu multe luni inainte, asa cum au fost alocate si pentru programul initial propus de noi si luat la cunostinta de catre autoritati care nu s-au opus. Din moment ce nu reusim sa respectam sloturile initial alocate de catre aeroporturile europene pe care zburam suntem nevoiti sa anulam anumite frecvente si destinatii”, a continuat Matt.
De asemenea, reprezentantul Dan Air a tinut sa mentineze ca a intampinat, la Bucuresti, „rigiditatea organelor de politie de frontiera in a accepta curse de pasageri cu origine multipla fara debarcare la primul punct de intrare in tarile de destinatie fapt ceea ce genereaza intarzieri si mai mari care se acumuleaza pentru ca pasagerii sa poata trece inca o data prin controlul de frontiera pentru a-si continua calatoria”.
Nu in ultimul rand, Ian Matt a anuntat si ca „Dan Air urmeaza sa oblige in instanta atat Aeroportul Brasov cat si ROMATSA sa-si indeplineasca obligatiile de a face si de a rezolva problema cu care se confrunta brasovenii deoarece solutii legale exista”.