Site-ul digi24.ro ar fi intrerupt contractele cu PSD si PNL la inceputul acestui an, anunta Libertatea. Numai din partea PNL, Digi24 ar fi primit aproape un milion de euro in 2023.
Niciun articol nu a fost marcat ca publicitate politica, desi PNL si PSD au folosit bani publici pentru a plati articolele comandate.
Firma care administreaza site-ul digi24.ro a anuntat conducerile PNL si PSD, la inceputul anului, ca renunta la contractele pentru publicitate politica, au dezvaluit pentru Libertatea surse politice. Informatiile au fost confirmate si de surse din piata media.
In 2023, suma incasata de site-ul digi24.ro pentru publicitate politica de la liberali si pesedisti a depasit 1,6 milioane de euro, precizeaza sursele citate.
„Pe 15 ianuarie a fost notificat si PNL ca este ultima luna pentru publicitate politica pe site-ul digi24.ro. Comenzi mai pot fi facute, prin intermediul agentiei, pana pe 14 februarie. Dupa aceasta data contractul este incheiat”, au precizat surse politice.
Articolele comandate de PSD si PNL, prin intermediul agentiilor de publicitate, nu au fost marcate in vreun mod distinct pe site-ul digi24.ro, dar nici pe celelalte site-uri, in 2023.
„Nu le-a picat bine investigatia Libertatea din luna decembrie privind banii incasati de la PNL. Au fost multe comentarii ca sunt platiti de partide si riscau sa isi piarda credibilitatea. Au decis ca mai bine renunta cateva luni la banii publici. Pentru noi poate este mai bine, ramanem cu banii din subventie, este o economie de un milion de euro. Important este sa nu ne atace”, a fost opinia unui lider PNL.
„Multi de la Digi se saturasera de comenzile venite din partea PNL. Sa nu credeti ca erau comenzi doar pentru site, unele aveau ca miza si televiziunea. Devenisera din ce in ce mai agresive si erau atat multe incat au decis sa renunte. Nu mai puteau nici ei. Daca au renuntat la contractul cu PNL, au trebuit sa renunte automat si la contractul cu PSD. Altfel, urmau sa fie acuzati ca din televiziunea PNL se transforma in televiziunea PSD”, a declarat un lider PSD sub protectia anonimatului pentru Libertatea.
Toate televiziunile vor avea contracte cu partidele in timpul campaniei electorale. Decizia conducerii Digi24 este doar pentru perioada din afara campaniei electorale si a vizat doar site-ul. Din informatiile Libertatea, pretul pentru promovarea la televiziuni in timpul ultimei campanii de la parlamentare, noiembrie 2020, a fost: spot de 30 de secunde: pana la 6.000 de euro in prime-time prezenta in emisiuni electorale: pana la 30.000 de euro pentru 15 minute in prime-time. Unele emisiuni au ajuns sa coste cat un Mercedes nou-nout Conferinte de presa in direct si mitinguri: 15.000 de euro pentru 10 minute. Cum ajung banii publici la site-uri.
O noua investigatie publicata de Public Records, marti, arata ca premierul PSD Marcel Ciolacu "a…
Invocand lipsa de incredere reciproca, premierul israelian Benjamin Netanyahu a anuntat ca il demite pe…
Astazi este Ziua Alegerilor in Statele Unite, iar americanii voteaza pentru a-si alege urmatorul presedinte.…
Intr-un avertisment neobisnuit, marina chineza le-a transmis tinerilor ofiteri si personalului ca s-ar putea expune…
Studenta care s-a dezbracat in lenjerie intima in centrul Teheranului in semn de protest ar…
Iranul a sustinut ca un cetatean cu dubla cetatenie, iraniano-germana, care fusese condamnat la moarte,…