externe

Elon Musk gestioneaza extrem de prost afacerea Twitter (X). Reteaua valoreaza cu aproape 80% mai putin decat atunci cand a cumparat-o, estimeaza firma de investitii Fidelity

Platforma de socializare X, cunoscuta anterior sub numele de Twitter, valoreaza cu aproape 80% mai putin decat acum doi ani, cand Elon Musk a cumparat-o, conform estimarilor gigantului de investitii Fidelity, relateaza CNN.

X nu se mai tranzactioneaza public dupa ce Musk a platit 44 de miliarde de dolari pentru a-l delista de pe bursa in octombrie 2022.

Fidelity considera ca X valoreaza acum doar 9,4 miliarde de dolari – foarte departe de cele 44 de miliarde de dolari pe care le-a platit Musk.

Analistii spun ca pretul scazut estimat de Fidelity pentru X reflecta probabil scaderea veniturilor din publicitate ale companiei.

„Musk a platit in mod evident mult pentru acest activ”, a declarat Dan Ives, director general si analist senior de actiuni la Wedbush Securities.

Ives a spus ca Twitter ar fi valorat cu adevarat aproximativ 30 de miliarde de dolari cand Musk l-a cumparat, iar astazi valoreaza ceva mai mult de 15 miliarde de dolari.

Dupa preluarea de catre Musk, unii agenti de publicitate si-au exprimat ingrijorarea cu privire la continutul extrem de pe platforma, la care nu doresc sa fie asociate marcile lor.

Un sondaj global recent realizat de Kantar a constatat ca 26% dintre agentii de marketing planuiesc sa-si reduca cheltuielile pentru X anul viitor, cea mai mare retragere de la orice platforma publicitara globala importanta.

In noiembrie, Musk s-a confruntat cu o reactie dura din partea marcilor, dintre care unele au oprit cheltuielile pentru X, dupa ce miliardarul a aderat la o teorie a conspiratiei antisemita a adeptilor suprematiei albe din SUA.

Ulterior, Musk si-a cerut scuze pentru ceea ce el a numit „cea mai proasta” postare de pe retelele sociale. Cu toate acestea, in timp ce isi cerea scuze, Musk le-a spus agentilor de publicitate care plecau de pe platforma: „Duceti-va la naiba.”

Dar X continua sa fie un jucator important pe piata retelelor de socializare. Compania a anuntat ca a avut 570 de milioane de utilizatori activi lunar in al doilea trimestru, in crestere cu 6% fata de anul precedent.

Urmareste-ne si pe:
Victor Mihalache

Share
Published by
Victor Mihalache

Recent Posts

Ciolacu sustine ca nu stie cine i-a numit in CCR pe judecatorii care au eliminat-o pe Sosoaca: „Nu am analizat”. Ce reactie a avut cand i s-a spus ca PSD

Presedintele PSD, Marcel Ciolacu, sustine intr-un interviu televizat ca nu stie cine i-a numit in…

47 de minute ago

Ciuca: „Daca binomul PSD-AUR ajunge sa puna mana pe putere, adio cota unica, adio bani din pilonul II de pensii, adio micro-intreprinderi”

Presedintele PNL, Nicolae Ciuca, a declarat sambata, cu ocazia lansarii programului de guvernare al PNL,…

18 minute ago

Explozie pe santierul A7, zona Dumbrava – Albesti. O persoana a decedat

Pompierii prahoveni au intervenit pentru asigurarea masurilor specifice de prevenire a incendiilor si pentru acordarea…

32 de minute ago

Ucrainenii au doborat inca un Su-34 de bombardament rusesc. Rusii au lovit cu drone si rachete de aviatie

Pe reteaua de socializare Telegram, in randul utilizatorilor rusi, circula informatia ca, in noaptea de…

4 ore ago