„Faptul ca suntem tampiti nu e nimic nou, dar oare cat creier are?”. Furie impotriva Gabrielei Firea in urma unei noi decizii stupide. Traficul a fost dat peste cap
Traficul la intrarea in Bucuresti dinspre DN 1 se desfasoara cu mare dificultate, luni, dupa ce Primaria Capitalei a montat o banda unica pentru autobuzele RATB pe Soseaua Bucuresti – Ploiesti, pe sensul de intrare in Capitala.
Mai multi soferi au semnalat, pe Facebook, ca luni dimineata s-au format cozi inca de la Saftica, unde masinile stau in coloana si se parcurg cinci kilometri in mai mult de o ora.
Potrivit purtatorului de cuvant al Politiei Capitalei, Ovidiu Munteanu, traficul este ingreunat din zona Academiei de Politie, unde se trece de la trei benzi de circulatie la doua benzi, si se circula in coloana pana la Casa Presei Libere.
Luni a fost prima zi lucratoare in care a fost implementata banda unica pentru transportul in comun, precizeaza Digi24.
Primaria Capitalei a inceput vineri infiintarea benzilor unice pentru transportul in comun pe Soseaua Bucuresti-Ploiesti, in sensul spre centru, urmatoarele lucrari fiind pe Soseaua Kiseleff, bulevardul Constantin Prezan, Calea Dorobanti, strada George Enescu si bulevardul Magheru.
„Prin crearea de benzi unice pentru mijloacele de transport in comun ale RATB si taxi scade timpul de asteptare in statii, se reduc costurile de exploatare, iar nivelul de poluare se reduce semnificativ. De asemenea, proiectul de realizare de benzi unice va fi coordonat si cu alte masuri de imbunatatire a transportului public in Bucuresti, cum ar fi innoirea parcului auto al RATB, semaforizarea inteligenta in intersectiile din Capitala, astfel incat sa reusim fluidizarea traficului cat mai rapid”, spunea primarul Capitalei, Gabriela Firea.
Lucrarile de infiintare a benzilor unice se vor face si pe Soseaua Kiseleff, pana la Arcul de Triumf (pe ambele sensuri), pe bulevardul Constantin Prezan (pe ambele sensuri), pe Calea Dorobanti – intre Piata Dorobanti si bulevardul Dacia (pe ambele sensuri), Calea Dorobanti (sensul spre centru) intre bulevardul Dacia si Piata Lahovari, strada George Enescu intre Piata Lahovari si Bulevardul Magheru, bulevardul Magheru (sens spre periferie), intre C.A. Rosetti si Piata Romana, si bulevardul Magheru (sens spre centru), intre Piata Romana si strada George Enescu.
Retelele de socializare si internetul au explodat, sunt sute de comentarii.
„Faptul ca suntem tampiti nu e nimic nou, dar oare cat creier ai nevoie pt a intelege ca daca obstructionezi 1/3 dintr-o artera pe care se circula bara la bara in tot timpul zilei, rezultatul va fi o aglomeratie si mai mare?
E ca si cum ti-ai da cu Tesla in oo, sperand ca nu o sa te doara, deci e clar pt oricine rezultatul nefericit.
Asta cu banda dedicata suna bine cand ai alternative, ca sa fortezi traficul pe centurile ocolitoare (care nu exista in cazul nostru).
Mai mult, acum traficul din aval a blocat total transportul in comun!
Multi au luat-o pe Sos Pipera, care acum a fost full pe doua benzi de la CB. CB a fost blocata total. Niste genii pun politistii locali sa dea prioritate celor ce ies din Bucuresti pe mediana Racovita si intra cu prioritate in sensul giratoriu, asa ca cei de pe Sos Pipera stau si se uita in fiecare dimineata la traficul cursiv din rond!
E ca la nebuni, dar imi iau lopatica si ma apuc sa sap!”, a scris administratorul Forumului Softpedia.
Iti place aktual24.ro? Urmareste fluxul de stiri aktual24.ro si pe Facebook
O noua experienta cu AK-24. Descarca aplicatia Aktual24 din App Store pentru iPhone si din Google Play pentru Android.