George Simion si AUR au cheltuit zeci de mii de euro pentru a se promova pe retelele sociale
Politicieni din AUR domina topul postarilor sponsorizate pe Facebook in ultima luna, fiind urmati de cei din PNL si PSD.
Conform raportului de reclame de pe Facebook, prezentat de G4Media, George Simion a cheltuit 237.000 de lei pe 118 reclame, plasandu-se pe primul loc in topul politicienilor care investesc in promovarea online. Cea mai bine sponsorizata reclama a sa este un videoclip in care acesta prezinta „Planul Simion”, platforma sa electorala, care ar trebui sa „salveze agricultura si antreprenorii romani.”
Acest videoclip a fost promovat cu aproximativ 25.000 de lei si a generat 6,8 milioane de vizualizari, peste 91.000 de aprecieri si aproximativ 5.500 de comentarii.
A doua cea mai populara reclama de pe pagina lui Simion prezinta multimile care stau la coada pentru a semna contractele din „Planul Simion”. Videoclipul a fost sponsorizat cu 15.000 de lei, acumuland 3,1 milioane de vizionari, 14.000 de aprecieri si in jur de 2.300 de comentarii.
Un alt videoclip in care liderul AUR critica inchiderea Vaii Oltului a fost sponsorizat cu aceeasi suma, obtinand 4,5 milioane de vizionari, 42.000 de aprecieri si peste 6.200 de distribuiri.
Reclama in care s-au investit cei mai multi bani este o fotografie in care se prezinta ”Planul Simion” si care incurajeaza publicul sa li se alature celor de la AUR. Reclama a fost sponsorizata cu aproximativ 10.000 de lei si are in jur de 900.000 de afisari.
Videoclipul in care partidul extremist vorbeste despre ”neseriozitatea” partidului PSD este promovat cu aproximativ 3.500 de lei si are in jur de un milion de afisari.
Un alt videoclip in care se prezinta una dintre intalnirile din cadrul ”Planului Siminon” este promovat cu aproape 2.500 de lei si are in jur de 740.000 de vizionari, 6.300 de aprecieri si putin peste 1.200 de comentarii.