Pe pagina de Facebook a Guvernului Romaniei, institutie publica de prim-rang, comentariile critice la adresa premierului Marcel Ciolacu sunt cenzurate. Reamintim ca pe pagina de Facebook a Guvernului Romaniei a aparut un mesaj identic cu cel de pe pagina de Facebook a PSD, indiciu evident ca pagina unei institutii publice a fost preluata de echipa de campanie a PSD.
Administratorii paginii Guvernului Romaniei au decis sa limiteze comentariile, dupa ce numerosi utilizatori de Facebook a lasat comentarii dure, critice, in legatura cu promovarea faptului ca Marcel Ciolacu a fost la meciul Romania-Slovacia.
Pe pagina de Facebook a Guvernului Romaniei a aparut, miercuri seara, o postare identica cu cea de pe pagina de Facebook a PSD in care este promovat Marcel Ciolacu. Guvernul Romaniei, ca institutie publica de prim-rang, ar trebui sa fie apolitica.
Pagina de Facebook a Guvernului Romaniei are aproximativ 300.000 de urmaritori.
In ambele postari, care au texte identice, apar imagini cu Marcel Ciolacu in tribuna meciului Romania-Slovacia. Echipa de campanie a PSD abuzeaza astfel de resursele unei institutii publice pentru a promova imaginea lui Marcel Ciolacu, prezumtiv candidat al PSD la Presedintia Romaniei.
„Este minunat sa vedem ca sustineti echipa nationala de fotbal. Totusi, consider ca prezenta dvs. la meci ar trebui sa fie in calitate de simplu cetatean, nu oficial. Este important ca reprezentantii nostri sa se concentreze pe problemele tarii si sa nu se foloseasca de evenimente sportive pentru imagine politica”, a comentat o romanca pe pagina de Facebook a Guvernului Romaniei.
De altfel, si contul de YouTube al Guvernului Romaniei a fost folosit pentru a-l promova pe Ciolacu. Angajati ai Guvernului Romaniei au fost dusi in Germania pentru a-l filma si fotografia pe Ciolacu in timp ce se bucura ca victoria Romaniei.
Folosirea resurselor publice in beneficiul personal de catre conducatorul unei institutii publice poate fi incadrata ca fapta penala, fiind abuz in serviciu.
Dupa victoria cu Ucraina, televiziuni si site-uri care au beneficiat constant de contracte generoase cu PSD (Antena 3, Romania TV si stiripesurse.ro) au difuzati stiri despre „bucuria” premierului, in condtiile in care milioane de romani s-au bucurat si ei in mod evident, sau chiar au sugerat ca viitorul candidat PSD la Presedintie a avut un rol in victoria echipei Romaniei.
„Ce ne-am fi facut fara al doisprezecelea jucator? Antena 3 a aflat cine este”, a scris ironic Pagina de Media.
Peste 6 milioane de euro a livrat PSD unor televiziuni si site-uri in recenta campanie electorala
„PSD a folosit cele mai mari resurse financiare pentru promovarea pe televiziuni sau in mediul online, potrivit datelor raportate pana in acest moment catre Autoritatea Electorala Permanenta. 6 milioane de euro au adus mesajele social-democratilor mai aproape de electorat. (…) Spoturile PSD au putut fi urmarite in campania electorala pentru europarlamentare pe posturi precum Antena 3, RTV, Digi24, Realitatea sau B1”, se arata intr-o investigatie snoop.ro, site de investigatii infiintat de Catalin Tolontan.
Surse politice au declarat pentru aktual24.ro ca liderii PSD si PNL au ajuns la un…
Individul retinut miercuri de DNA este un afacerist cunoscut, care a aparut si in presa.…
Pe tavanul unei pesteri de calcar de pe insula indoneziana Sulawesi, oamenii de stiinta au…
O nava de salvare finantata de artistul neconventional Banksy a fost confiscata de autoritatile italiene…
Liderul laburist Keir Starmer a insistat ca Marea Britanie nu se va alatura nici UE,…
O noua expozitie care analizeaza evolutia papusilor Barbie se deschide la Londra in aceasta saptamana,…