news

Inspectorii ANPC au gasit o mizerie ingrozitoare in urma controalelor la 29 de operatori economici de pe Aeroportul Otopeni

Desi cer preturi exagerate pentru produsele alimentare vandute in cadrul aeroportului Otopeni, preturi ce rivalizeaza cu cele ale restaurantelor de lux, operatorii economici prepara aceste produse in conditii de evul mediu. Asta arata ultima razie ANPC la aceste unitati, iar rezultatele sunt pur si simplu socante.

Comunicatul Protectiei Consumatorilor si imaginile puse la dispozitia presei de catre inspectorii sanitari arata conditiile ingrozitoare in care aceste unitati preparau alimentele.

„ANPC a demarat, in 30.07.2024, o ampla actiune de control la 29 operatori economici, care isi desfasoara activitatea in Aeroportul International Henri COANDA pentru a verifica modul in care sunt respectate prevederile legale in domeniu.
Este important de mentionat ca in urma cu cateva luni ANPC a desfasurat o actiune de consiliere la acesti operatori economici si ulterior doua actiuni de control.

Au fost verificate 19 puncte de lucru de alimentatie publica , 5 magazine de comercializare produse alimentare si nealimentare, 2 case de schimb valuatar, 2 puncte de lucru pentru inchirieri automobile si 1 salon de asteptare pentru pasageri.

In urma verificarilor efectuate, comisarii ANPC au constatat deficiente de la prevederile legale, cum ar fi: produse alimentare care nu respectau temperatura si conditiile de depozitare impuse de producator, diferenta de gramaj intre cel declarat de vanzator si produsul comercializat, lipsa informatiilor cu privire la ingredientele produselor alimentare, conditii improprii in zona gastro, zone de preparare insalubra, produse care prezentau modificarea starii termice, produse neetichetate, lipsa informare privind dreptul consumatorilor de anularea tranzactiilor in 24 de ore, lipsa in casa a unei valute care era expusa pe panoul de informare, panou exterior de informare cu valutele tranzactionate expus intr-un loc nevizibil pentru consumator, la salonul de asteptare pentru pasageri: mocheta neigienizata, patata, deteriorata, mobilier cu zone deteriorate si neigienizate.

Actiunile de control pana in acest moment s-au finalizat cu  58 de amenzi contraventionale in valoare de 547000 lei, 4 avertismente, oprirea temporara a prestarii serviciilor pana la remedierea deficientelor pentru 15 puncte de lucru. De asemenea, s-a propus inchiderea temporara a unitatii pe o perioada de la 6 – 12 luni pentru 5 puncte de lucru”, informeaza ANPC.

Urmareste-ne si pe:
Gabriel Tudor

Share
Published by
Gabriel Tudor

Recent Posts

Grecia se alatura tarilor care interzic acordarea de noi licente pentru Airbnb. In Atena, interdictia va dura cel putin un an

O interdictie a privind acordarea de noi licente pentru inchirierea de apartamente pe termen scurt…

9 ore ago

Incepand din 2025, Amazon le va cere angajatilor sa vina la birou cinci zile pe saptamana

Compania Amazon le va cere angajatilor de la birourile din SUA sa se intoarca la…

9 ore ago

Petrolierul Sounion a fost remorcat in siguranta departe de Yemen, fara scurgeri de petrol

Salvatorii au remorcat cu succes petrolierul Sounion, sub pavilion grecesc, aflat in flacari de cateva…

8 ore ago

Cum il lauda Roberta Metsola pe Ciuca: „Am admirat intotdeauna angajamentul sau, respectul sau pentru valorile democratice si eforturile sale de a consolida vocea Romaniei in Europa”

Presedintele Parlamentului European, Roberta Metsola, declara intr-un clip video de sustinere pentru liderul PNL Nicolae…

8 ore ago

Presedintele Iranului promite ca politia morala nu va mai „deranja” femeile

Presedintele iranian Masoud Pezeshkian a promis luni ca se va asigura ca politia morala nu…

8 ore ago

Stare de alerta in judetele Galati si Vaslui

Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (IGSU) a anuntat luni seara ca a fost aprobata…

8 ore ago