Marele jaf din Bucuresti. Peste un milion de euro a dat Firea televiziunilor, in 2020, pentru campania „Bucuresti trainic”. Nicio cladire nu a fost consolidata in 2020

politica

Primarul Capitalei, Nicusor Dan, a anuntat vineri cat a costat campania publicitara platita de Gabriela Firea, in anul electoral 2020, din bani publici pentru „Bucurestiul trainic”. Sute de reclame au rulat atunci pe televiziunile de stiri si au fost publicate pe site-urile apropiate de PSD.

Campania a costat peste un milion de euro din banii bucurestenilor. In schimbul acestor bani, televiziunile de stiri au protejat-o si au tratat-o preferential pe Firea. Banii au fost livrati prin Administratia Municipala pentru Consolidarea Cladirilor cu Risc Seismic (AMCCRS). Nicusor Dan a mentionat ca nicio cladire din Bucuresti nu a fost consolidata in 2020.

„Administratia Municipala pentru Consolidarea Cladirilor cu Risc Seismic  a platit, in 2020, 5 milioane de lei pentru a face o campanie publicitara ‘Bucurestiul trainic’ dar in 2020 nu a semnat decat o conventie pentru un imobil pe care sa-l reabiliteze”, a declarat Nicusor Dan intr-o conferinta de presa la sediul primariei.

„Sunt conventii pentru consolidarea cladirilor cu risc seismic care au fost semnate in anii 2005-2006 si care nu au fost consolidate inca. Sunt oameni care au fost mutati in locuinte de necesitate pentru ca imobilele lor sa se consolideze si stau acolo de noua ani. Sunt restante de peste zece ani pe care trebuie sa le inchidem, care trebuie sa fie trecute in bugetul de investitii”, a adaugat Nicusor Dan.

Cum explica Gabriela Firea, anul trecut, necesitatea campaniei publicitare „Bucuresti trainic”.

„Acest material video, realizat de Primaria Capitalei prin Administratia Municipala pentru Consolidarea Cladirilor cu Risc Seismic (AMCCRS), Compania Municipala Consolidari Bucuresti si Compania Municipala Publicitate si Afisaj, face parte din campania de informare BUCURESTI TRAINIC, care include mai multe actiuni menite sa accelereze procesul de consolidare a cladirilor cu risc seismic din Bucuresti si care urmareste constientizarea si informarea cetatenilor cu privire la necesitatea de consolidare a cladirilor cu risc seismic.

In cadrul campaniei sunt prezentate atat stadiul programului de consolidari, cat si avantajele acestui program, obligatiile legale pe care le au proprietarii, dar si facilitatile oferite de PMB (reducerea costurilor, relocarea proprietarilor in locuinte de necesitate etc)”, sustinea Firea intr-un comunicat de presa.

Bani din cadrul acestei campanii au mers si catre firmele care administreaza panourile publicitare de pe Magazinul Cocor din centrul Capitalei. Pe aceste panouri a fost afisat, in noaptea dinaintea alegerilor din Bucuresti, mesajul „Caine”.

Urmareste-ne si pe:

Mai mult despre: ,

Comentarii: