Mari intarzieri ale trenurilor. Trenul Craiova – Bucuresti a avut o intarziere de 201 minute
Cinci trenuri de calatori au avut, sambata dimineata, intarzieri cuprinse intre doua si sase ore, dupa ce traficul feroviar a fost inchis pe un fir al caii ferate dintre Draganesti Olt si Farcasele, pe Magistrala 100, dupa defectarea unui tren de marfa privat. Celalalt fir de circulatie era deja inchis pentru lucrari. Traficul feroviar s-a reluat sambata dimineata, insa este de asteptat ca si alte garnituri sa acumuleze intarzieri.
”Urmare inchiderii accidentale de catre CNCF CFR S.A. in data de 17.08.2024, intre orele 2 si 6.30, a liniei curente Draganesti Olt-Farcasele mai multe trenuri cu circulatie pe Magistrala 100 acumuleaza intarzieri cuprinse intre 123 si 361 minute. Celalalt fir de circulatie este inchis de mai mult timp pentru efectuarea de lucrari la infrastructura feroviara”, a informat, sambata, CFR Calatori, citat de news.ro.
Potrivit sursei citate, trenul IR 1992 cu circulatie in relatia Arad-Craiova-Bucuresti Nord-Constanta (Mangalia) are o intarziere de 276 de minute, trenul IR 1994 cu circulatie in relatia Craiova-Bucuresti Nord-Constanta are o intarziere de 123 de minute, iar IR 1990 cu circulatie in relatia Mangalia-Constanta-Bucuresti Nord-Craiova-Timisoara Nord are o intarziere de 361 de minute.
De asemenea, trenul RE 9900 cu circulatie in relatia Craiova-Bucuresti Nord are o intarziere de 201 minute, iar trenul R 9381 cu circulatie in relatia Rosiori Nord-Craiova are o intarziere de 240 de minute.
”Pasagerii trenurilor IR 1994, 1990 si IR 1922 au primit apa. Avand in vedere intarzierile existente vor fi afectate si alte trenuri in legatura aceste trenuri”, au aratat reprezentantii CFR Calatori.
Purtatorul de cuvant al CFR SA, Oana Branzan, a precizat ca inchiderea traficului a fost cauzata de defectiuni la un tren de marfa al unui operator privat.
”Traficul feroviar a fost inchis temporar, in intervalul orar 2:20 – 6:30, intre statiile Draganesti Olt – Farcasele, pe firul II (firul I fiind inchis pentru lucrari de tip Quick Wins) din cauza defectiunii inregistrate la un tren privat de marfa, care apartine GFR. Mentionez faptul ca, pentru remedierea defectiunii la unul dintre vagoanele trenului de marfa si retragerea intregii garnituri din linie curenta, cele 9 trenuri de calatori care erau programate sa tranziteze zona respectiva au stationat pana la finalizarea interventiilor, in garile adiacente. La ora 6.30 a fost eliberata linia si s-a reluat traficul pe firul II, intre Draganesti Olt si Farcasele”, a adaugat Branzan.