MISTER. Masina patronului Hexi Pharma a aparut din senin la locul accidentului. Ce au descoperit reporterii Digi24
Reporterii Digi24 au consultat imagini de pe camere de supraveghere din zona, au luat in calcul toate traseele, dar masina condusa de Dan Condrea nu apare in imagini. Pe de alta parte, apar semne de intrebare legate si de modul in care s-a desfasurat ancheta la fata locului.
Patronul Hexi Pharma ar fi plecat la Ploiesti. Cel putin asa i-a spus iubitei sale cand au vorbit la telefon, in jurul orei 18:00. Urma sa treaca prin Mogosoaia, sa isi ia fetita de la fosta sotie. A sunat-o si a anuntat-o ca ajunge in scurt timp.
Traseul obisnuit de la Ploiesti spre Mogosoaia ar fi trecut pe DN1, apoi prin Corbeanca, Buftea si Mogosoaia.
Dar nici urma de Dan Condrea in aceasta zona. In imaginile surprinse de camerele de supraveghere din localitatea Corbeanca apare un singur Opel Astra. Are intr-adevar aceeasi culoare, dar difera numarul de inmatriculare, modelul si numarul de usi.
„Din Corbeanca pana la locul accidentului, patronul Hexi Pharma nu ar mai fi avut rute alternative”, transmite corespondentul Digi24.
O alta varianta de la Ploiesti la Mogosoaia este Drumul National 1 A. Daca a folosit insa aceasta ruta, ori a uitat, ori a omis intentionat sa treaca sa ia copilul, pentru ca la Buftea a virat spre Tamas.
„Sunt zeci de astfel de camere de supraveghere. Apartin fie unor institutii publice, fie unor firme private. Nicaieri pe imaginile inregistrate nu apare masina lui Dan Condrea”, transmite corespondentul Digi24.
Ca si in Corbeanca, la Crevedia apare in trafic un Opel care seamana cu cel condus de patronul Hexi Pharma. Dar si acesta are doar doua usi, nu patru, precum cel implicat in accident.
Ora accidentului este si ea orientativa. Ipoteza anchetatorilor este 18:30. Primul apel la 112 a venit insa mai tarziu.
„Apelul a fost anuntat la 112 la ora sapte fara un sfert”, precizeaza Claudia Burada, purtatorul de cuvant al IPJ Ilfov.
Primii ajunsi au fost politistii de la Buftea. Vazand ca este un accident cu victima, acestia i-au chemat pe colegii de la Serviciul Rutier Ilfov.
S-a facut cercetarea la fata locului iar apoi au fost chemati legistii pentru a lua cadavrul. S-a chemat si o platforma, pentru a ridica ceea ce a mai ramas din masina. Politistii au sunat si la Primaria Buftea pentru ca cineva sa curete locul accidentului.
Cand toata lumea se pregatea de plecare, a aparut echipa de criminalisti care a venit sa analizeze probe. Evident, ce a mai ramas, dupa ce serviciul de salubrizare de la Buftea a strans probele in saci. Specialistii spun ca in general, la un astfel de eveniment, nici masina, nici cadavrul nu sunt ridicate pana la finalizarea cercetarii la fata locului. Ce-i drept, procedurile nu prevad doua astfel de cercetari intr-un timp atat de scurt.
Dilema privind cauzele accidentului este departe de a fi rezolvata. Anchetatorii iau in calcul toate pistele. Si asteapta rezultatele expertizei tehnice. Nu se stie daca Dan Condrea a purtat centura de siguranta. Airbagurile s-au deschis, dar este clar ca nu au ajutat. Victima a fost gasita langa masina. Specialistii spun ca autoturismul este cotat ca unul foarte sigur, dar viteza este cea care face diferenta dintre viata si moarte.
„Masina este o masina care are cinci stele date de Euro NCAP. Este o masina foarte buna, dar aceste stele, grade de siguranta sunt date pana la un impact de 60 de km/ora. Cand am trecut de 60 la ora nu mai conteaza daca avem airbag, daca avem centuri, daca avem alte elemente de siguranta, pentru ca impactul frontal cand masina se opreste brusc in ceva peste 60 la ora, oricum cei din masina mor. Cand vizeza este de 100 si mult la ora, inspre 200, am putea spune 150-160, nu mai conteaza niciun fel de element pentru ca masina se dezmembreaza”, explica fostul campion national de raliuri Titi Aur.
Iti place aktual24.ro? Urmareste fluxul de stiri aktual24.ro si pe Facebook