Opt pasageri ai unui vas de croaziera, „uitati” pe o insula din mijlocul oceanului, dupa ce nava pe care calatoreau intr-o „excursie de vis” a plecat fara ei

externe

nava de croaziera, pasageri, abandonati, insula, ocean

O vacanta de vis intr-o croaziera s-a transformat intr-un cosmar pentru opt pasageri ramasi blocati pe insula africana Sao Tome si Principe, dupa ce nava a plecat fara ei pentru ca au intarziat sa se intoarca de la o excursie privata.

Turistii – sase din SUA si doi din Australia – se aflau la bordul navei de croaziera Norwegian Dawn, care a plecat din Cape Town, Africa de Sud, pe 20 martie, pentru o calatorie de 21 de zile de-a lungul coastei Africii, care urma sa se incheie la Barcelona, Spania, pe 10 aprilie.

Insa miercuri, grupul de opt turisti a intarziat sa se intoarca la nava la ora 15.00, ora de imbarcare, de la o excursie privata pe insula, care nu a fost organizata de compania de croaziera.

Jay si Jill Campbell din Carolina de Sud faceau parte din grupul care a ramas in urma.

Ei au declarat ca operatorul excursiei lor l-a anuntat pe capitanul croazierei ca vor intarzia sa se alature navei si ca Paza de Coasta locala a incercat sa-i urce pe nava, dar ca nu li s-a permis sa se imbarce.

Drept urmare, cuplul si restul grupului au ramas blocati de zile intregi pe insula din largul Nigeriei, luptandu-se cu probleme legate de limba, de valuta si de calatoria complicata pentru a ajunge din urma nava.

„Oamenii adorabili din Sao Tome au fost foarte amabili, foarte ospitalieri. Au facut tot ce au putut pentru a ne ajuta sa gasim hoteluri”, a declarat Jay Campbell in cadrul emisiunii „TODAY” de la postul de televiziune NBC.

„Am reusit sa ajungem la o agentie de turism de acolo pentru a aranja zborurile catre urmatorul port de escala. … Un proces foarte dificil – ai de-a face cu mai multe limbi, bariere lingvistice, ai de-a face cu monede diferite… sa gasesti pe cineva care sa aiba macar dolari… sa incerci sa faci un agent sa inteleaga unde trebuie sa ajungem.

Un purtator de cuvant al companiei Norwegian Dawn a calificat incidentul drept „o situatie foarte nefericita” si a declarat: „Oaspetii sunt responsabili pentru a se asigura ca se intorc la nava la ora anuntata”.

„In ciuda seriei de evenimente nefericite care nu se afla sub controlul nostru, vom rambursa acestor opt oaspeti costurile de calatorie din Banjur, Gambia, pana la Dakar, Senegal”, a declarat un purtator de cuvant al liniei de croaziera intr-un comunicat.

Urmareste-ne si pe:

Comentarii: