Playboy isi anunta relansarea digitala, ca rivala a platformei OnlyFans
Emblematica revista Playboy, care si-a incetat aparitia in 2020, se va relansa digital, anul acesta, propunand o platforma care sa rivalizeze OnlyFans, potrivit The New York Post.
Publicatia online va servi ca o intrare in „platforma de creatori” Playboy, pe care marca o vinde ca o alternativa „elevata”, „sigura” si „exclusiva” la OnlyFans.
Acum, in loc de „iepurasi” Playboy, vor fi „creatori” Playboy, care vor posta continut pentru adulti si non-adult pe paginile lor, le vor oferi abonatilor acces exclusiv in viata lor si vor decora copertile online ale revistei.
Pe prima „coperta digitala” a Playboy apare modelul Amanda Cerny, care a castigat peste 1 milion de dolari folosind „Centerfold”, versiunea beta a platformei.
Playboy a lansat pentru prima data „Centerfold” prin purtatoarea de cuvant, cantareata Cardi B, in decembrie 2021, ca un loc „pentru libertate creativa, exprimare artistica si pozitivitate sexuala”.
La fel ca OnlyFans, permite modelelor sa aiba abonati platitori.
Playboy a declarat pentru The Post ca renunta la numele „Centerfold”, iar platforma va fi integrata in Playboy.
„Platforma noastra de creatori Playboy este revista Playboy a secolului 21”, a spus Rachel Webber, directorul de brand al companiei. „Punem puterea crearii de continut in mainile comunitatii creative si ii oferim instrumentele pentru a interactiona cu si pentru a monetiza in mod direct baza de fani.”
Marea diferenta dintre OnlyFans si Playboy, spune brandul, este ca, desi oricine poate deveni un creator OnlyFans, creatorii Playboy trebuie sa aplice si sa fie acceptati de echipa editoriala.
Totusi, noua platforma Playboy are multe dintre functiile OnlyFans: utilizatorii se pot abona si plati pentru a vedea continut pentru adulti si non-adult si vor putea trimite mesaje modelelor – toate in timp ce obtin „acces” special la viata lor de zi cu zi.
CEO-ul Playboy, Ben Kohn, a spus ca spera ca platforma sa va avea acelasi impact pe care revista Playboy l-a avut in industria editoriala in urma cu aproape 70 de ani.
Playboy, cunoscuta pentru copertile sale emblematice si posterele centrale, a anuntat sfarsitul revistei tiparite in martie 2020, invocand probleme legate de buget si a concediat 25 de angajati doua luni mai tarziu.
Compania a spus ca noua revista digitala va prezenta eseuri ale creatorilor si continut despre ce inseamna sa faca parte din „familia” Playboy.