PSD l-a caracterizat, marti, pe ministrul Transporturilor Catalin Drula (USR PLUS) drept „Scula pe Bascula”, sustinand ca acesta nu este in stare sa porneasca lucrarile la autostrada Comarnic-Brasov mai devreme de 2024.
„Cu USR la guvernare, aflam ca autostrazile vor aparea dupa 2024! Din Opozitie, useristii criticau la foc automat ritmul lent din constructia de autostrazi dand iluzia ca, daca ar administra ei situatia, totul s-ar petrece cu viteza luminii!
Azi, cu USR la comanda ministerului Transporturilor, sefa Companiei de Autostrazi ne anunta sec ca abia peste trei ani ar putea incepe executia autostrazii Comarnic-Brasov! Despre terminarea lucrarii, evident, nu poate spune nimic, iar ministrul Drula tace solemn.
E mult mai simplu sa te dai mare in Opozitie, razand sa vezi statul blocat atat in licitatii publice, cat si in a proteja popandaii, ursii, liliecii sau gandacul-croitor!
Azi, maretul profesionist Drula se dovedeste ca era Scula pe Bascula doar din vorbe. In fapte, USR a pus la Transporturi o simpla Pendula, capabila sa ne spuna ora exacta la autostrazi doar din 4 in 4 ani!”, se arata pe pagina oficiala de Facebook a PSD.
Directoarea generala a Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) Mariana Ionita a explicat, la Digi 24, ca este analizata in momentul de fata oferta depusa pentru revizuirea studiului de fezabilitate a proiectului Autostrazii Ploiesti-Brasov. Ea a adaugat ca nu crede ca va fi o executie a acesteia mai devreme de trei ani.
La audierea in Parlament, pe 23 decembrie, Catalin Drula a declarat ca este o prioritate pentru el construirea autostrazii Comarnic – Brasov. Acesta a adaugat ca nu este o problema de finantare privind aceasta autostrada, ci sunt niste proceduri care sunt in curs de revizuire, studii de fezabilitate.
„E absolut necesar sa fie construita aceasta autostrada. Problema cu foarte multe dintre aceste subiecte dureroase este ca, daca ne uitam in urma 5, 10 sau 15 ani eram in acelasi loc. Adica nu s-a intamplat ceva intre timp.
Pentru a realiza autostrada Comarnic-Brasov avem nevoie de un proiect solid la baza. In momentul de fata avem un studiu, care e la nivelul de studiu de fezabilitate. Niste planse cu alte cuvinte. Avem nevoie de studii geotehnice, de proiectul solid cu viaductele, cu tunelurile ca sa o putem scoate la licitatie. Fonduri europene exista. Nu e o problema de finantare in momentul de fata. E o prioritate pentru mine. Sunt niste proceduri care sunt in curs de revizuire, studii de fezabilitate. Nu mi-a placut ca a fost depusa o singura oferta. Daca avem licitatii care au o singura oferta, de obicei inseamna ca nu a fost facuta bine acea licitatie si firmele private nu risca sa intre in ea”, a afirmat Catalin Drula, intrebat cand va fi finalizata autostrada Comarnic-Brasov.
Moment cel putin ciudat la Antena 3, marti seara, in emisiunea lui Mihai Gadea. Liderul…
Liderul grupului Partidului Popular European (PPE) din Parlamentul European, Manfred Weber, a declarat marti seara,…
Activstii de mediu din provincia Trentino din nordul Italiei au inceput o campanie pentru a…
Doi membri ai echipajului unui zbor Wizz Air care a decolat de la Cluj Napoca…
Angajatii de la Arhivele Nationale din Bistrita-Nasaud au declansat o greva generala pe termen nelimitat,…
Daca America isi inceteaza sprijinul pentru Ucraina, Europa nu va putea sa-i ofere singura resursele…