Colapsul Microsoft a afectat companiile aeriene din intreaga lume. Pe masura ce pasagerii au fost intampinati cu ecrane albastre pe site-urile companiilor aeriene, acestea au apelat la retelele sociale pentru a publica actualizari, potrivit EuroWeeklyNews.
In India, companiile aeriene Vistara, IndiGo, SpiceJet si Akasa Air au fost afectate de intrerupere, dar au functionat in continuare, pasagerii primind cartile de imbarcare scrise de mana.
Un utilizator X, Akshay Kothari din India, a postat o fotografie cu cartea de imbarcare scrisa de mana, adaugand: „Caderea Microsoft/CrowdStrike a doborat majoritatea aeroporturilor din India. Am primit astazi prima carte de imbarcare scrisa de mana.”
„Zborul meu a fost de la Goa la Delhi si a existat o intarziere din cauza unor probleme cu serverul. Ne-au dat o carte de imbarcare, scrisa de mana, cu numele gresit. Am stat la coada aproximativ doua ore pentru a-l obtine”, a declarat un pasager de pe aeroportul din Goa.
Firma de securitate cibernetica Crowdstrike a anuntat ca un „bug” (defect) al uneia dintre actualizarile sale software a afectat sistemele de operare Windows. Potrivit companiei, a fost gasita o solutie, dar „ar putea dura ceva timp” pana cand sistemele vor fi pe deplin functionale.
O interdictie a privind acordarea de noi licente pentru inchirierea de apartamente pe termen scurt…
Informatiile conform carora prim-ministrul israelian Benjamin Netanyahu se gandea sa-l demita pe ministrul Apararii Yoav…
Premierul britanic Keir Starmer a salutat luni eforturile Italiei de a combate imigratia ilegala, spunand…
Locuitorii mai multor zone din Polonia si Republica Ceha s-au grabit sa se evacueze, luni,…
Un cutremur cu magnitudinea de 5,5 grade a avut loc luni seara, fiind resimtit puternic…
Cercetatorii chinezi au gasit o modalitate inovatoare de a utiliza constelatiile de sateliti SpaceX Starlink…