Situatie disperata la Romania TV: Advertiserii n-au iertat postul lui Ghita pentru manipularile si intoxicarile de la proteste

news

Dupa reactiile publice legate de modul in care Romania Tv, postul patronat de penalul Sebastian Ghita, a reflectat protestele din lunile ianuarie si februarie, o serie de advertiseri si-au restras publicitatea de pe post, din cauza intoxicarilor si manipularilor.

Recent, Catalin Popa, director editorial al Romania TV, a trimis o scrisoare angajatilor, in care vprbeste despre problema retragerii clientilor publicitari si despre situatia in care se afla Romania TV. Pagina de Media prezinta scrisoarea trimisa de Popa.

„Dupa cum probabil stiti, televiziunea a facut eforturi majore sa depaseasca situatia generata in lunile februarie-martie-aprilie de scadere a publicitatii dupa scandalul ordonantei 13 si protestele de strada. Procesul de revenire pe post a advertiserilor este inca in derulare, insa trendul este unul pozitiv. Cu toate acestea, inca ne aflam la circa 70% din situatia ideala, aceea de a avea maximum de minute de publicitate in fiecare ora de emisie. (…)

Sunt convins ca intelegeti situatia cu care ne confruntam, cum la fel sunt convins ca unora dintre voi acest nou sistem de plata le poate produce anumite dificultati pe moment, pentru care cer scuze in numele companiei. Avand in vedere insa situatia pietei si disperarea fiscului, pe termen mediu este cea mai buna solutie pentru plata regulata a salariului”, se arata in mesajul sefului RTV.

O serie de advertiseri, printre care Coca-Cola, Pepsi si Procter & Gamble nu s-au mai regasit in calupurile de publicitate ale Romania TV, in ianuarie, februarie. Cei mai multi au stopat publicitatea la Romania TV (dar si la Antena 3) din cauza manipularilor legate de protestele generate de OUG 13.

Iti place aktual24.ro? Urmareste fluxul de stiri aktual24.ro si pe Facebook

O noua experienta cu AK-24. Descarca aplicatia Aktual24 din App Store pentru iPhone si din Google Play pentru Android.

Urmareste-ne si pe:

Comentarii: