Premierul PSD Marcel Ciolacu a avut parte, joi seara, de o noua rafala de intrebari slugarnice la Romania TV din partea realizatorului Victor Ciutacu. PSD cheltuie lunar sute de mii de euro pentru propaganda la televiziuni, insa refuza in continuare sa faca public ce sume livreaza fiecarui post TV in parte.
„Dumneavoastra nu v-ati saturat sa fiti baiatul bun?”, a fost intrebat Ciolacu de catre Victor Ciutacu.
Anterior, Ciolacu a declarat in fata unui Ciutacu cazut in admiratie ca „trebuie sa ne vindecam de ura’.
”Nu sunt un om frustrat. Nu sunt invidios. Nu intelegeti ca trebuie sa ne vindecam de ura. Trebuie sa ne vindecam. Lasati-ma in normalitatea mea. Eu asa vreau sa fie condusa Romania. Normal. Fiecare are dreptul la opinie. Vedeti oamenii de care m-am inconjurat. Au opinii. Fiecare are opinii, nu e ceva fortat. Suntem colegi”, a sustinut Ciolacu la un post de televiziune in care seara de seara sustine campanii de linsare a „rezistilor” si a adversarilor PSD, in general.
„Aduceti-va aminte, spuneti-mi la ce a dus bun societatii romanesti ura impotriva PSD, iesirile presedintelui Romaniei incontinuu impotriva PSD si a mea personala. V-a adus vreun plus de dezvoltare, vreo crestere economica? Astfel de lucruri cred ca am depasit acele ape”, a mai declarat Ciolacu.
Partidul condus de Marcel Ciolacu continua sa tina la secret toate informatiile privind sumele cheltuite in campania electorala de la locale si europarlamentare pentru promovarea la televiziuni, se arata intr-o analiza recenta a snoop.ro si ActiveWatch privind sumele uriase cheltuite de PSD pentru „imagine pozitiva”.
Suma utilizata de PSD pentru televiziuni, radio si presa scrisa in cele 30 de zile de campanie a fost de 2,72 milioane de euro (13.670.672 de lei).
Contractele s-au derulat printr-o agentie intermediara: Concept Media Management SRL. Firma apartine Brandusei Andreea Vlanga cu 95% si lui Ciprian Gabriel Scrieciu cu 5%.
PSD a raportat la AEP ca prin intermediul Concept Media Management SRL a platit promovarea electorala pentru europarlamentare la Antena 3 CNN, Romania TV, Realitatea TV, Digi24, Prima, B1 TV si Etno TV.
Potrivit auto-raportarii catre CNA, Romania TV a difuzat, pe 5 iunie 2024, o editie a emisiunii „Romania la Raport”, moderata de Andreea Cretulescu, ce i-a avut ca invitati pe Gabriela Firea si Victor Negrescu, ambii in calitate de candidati pe lista PSD-PNL la europarlamentare, pentru care – daca a fost difuzata contra cost, asa cum figureaza in auto-raportarea catre CNA – ar fi incasat 202.500 de euro, mai precis 240.975 de euro cu TVA. Tariful de promovare electorala in prime-time declarat de Romania TV la CNA este de 4.500 de euro pe minut. Emisiunea fost raportata catre CNA cu o durata cumulata de 7.200 de secunde pentru ambii candidati, adica 120 de minute. Din observatiile noastre, durata efectiva de emisie a fost de 45 de minute. De aceea, am folosit acest timp de emisie la estimarea posibilului cost.
Pentru a verifica daca estimarea, care depaseste 200.000 de euro, este sau nu corecta, ActiveWatch a cerut postului sa comunice oficial pretul emisiunii, insa Romania TV a raspuns eluziv. Televiziunea a confirmat ca a difuzat emisiunea, insa nu a oferit nicio informatie despre pretul ei.
Solicitarile ulterioare de informatii, formulate in mod repetat de catre ActiveWatch pe parcursul lunilor iulie si august, nu au mai primit niciun raspuns din partea reprezentantilor Romania TV.
Federatia de fotbal din Kosovo (FFK) a denuntat sambata "atmosfera inacceptabila si nesigura" in care…
O unitate de drone din cadrul Brigazii 27 Pechersk a Garzii Nationale a distrus inca …
La marginea desertului de coasta din Peru, un oras pescaresc izolat, in care o treime…
Secretarul executiv al Conventiei-cadru a ONU privind schimbarile climatice, Simon Stiell a transmis sambata un…
Producatorul rus de gaze Gazprom a anuntat ca livreaza, sambata, 42,4 milioane de metri cubi…
Nava de spionaj Yantar a fost observata operand drone intr-o zona care contine infrastructura submarina…