Surse: Vodafone si-a anulat publicitatea la Romania TV. Nu este singurul client care se retrage de pe postul de propaganda al lui Sebastian Ghita

news

Site-ul paginademedia.ro anunta ca detine informatii conform carora mai multi clienti de publicitate, dintre care unul foarte mare, au disparut calupurile de publicitate ale postului Romania TV dupa emisiunile scandaloase ale lui Victor Ciutacu in legatura cu jurmalista decedata Iulia Marin.

Conform informatiilor Paginademedia.ro, unul dintre marii clienti de publicitate, este vorba de Vodafone, nu se mai regaseste intre reclamele rulate de postul de televiziune.

Vodafone a avut in aprilie reclame si pe Realitatea Plus, dar campania pe postul detinut de familia Pacuraru a continuat si dupa data de 21 aprilie, in timp ce pe Romania TV s-au oprit.

Vodafone a avut publicitate pe Romania TV in luna aprilie, pana in data de 21 aprilie, cand a fost difuzata cea de-a doua editie a emisiunii lui Ciutacu in care subiectul a fost moartea ziaristei Iulia Marin.

Vodafone nu este singurul care nu se mai regaseste printre clienti. De pe 23 aprilie, au disparut dintre clientii de publicitate si alti doi advertiseri,  Zalando si Player.

Intr-un apel lansat de Libertatea, semnat de peste 2.500 de medici, jurnalisti, scriitori, alte personalitati ale vietii publice si numerosi oameni simpli se solicita companiilor care isi fac publicitate la Romania Tv sa ia atitudine.

„Ne adresam urmatoarelor autoritati publice, dar ne adresam si organizatiilor din domeniul publicitatii, precum si firmelor private care isi deruleaza campanii publicitare pe postul de televiziune Romania TV.

Pe aceste firme nationale si internationale, precum si pe organizatiile precum IAA si RAC, care autoreglementeaza etica din publicitatea romaneasca, le intrebam: este prevazuta in codul dumneavoastra de responsabilitate sociala asocierea cu posturi TV care incita la discriminare?”, se arata in apel.

Urmareste-ne si pe:

Comentarii: