life

Un premiu ascuns in politica de confidentialitate a unui site, revendicat dupa trei luni

O sticla de vin gratuita a fost in cele din urma revendicata dupa ce oferta a fost ascunsa timp de trei luni in politica de confidentialitate a site-ului unui think tank britanic axat pe impozite, potrivit BBC.

Tax Policy Associates a adaugat clauza in februarie ca un experiment, pentru a vedea daca cineva citeste integral textul.
Presedintele organizatiei non-profit, Dan Neidle, a impartasit intamplarea intr-un tweet pe X.

Organizatia a schimbat recent textul de pe site-ul sau dupa ce oferta ascunsa a fost descoperita. „Stim ca nimeni nu citeste, pentru ca am adaugat in februarie ca vom trimite o sticla de vin bun primei persoane care ne va contacta si abia in mai am primit un raspuns”, scrie acum in politica lor de confidentialitate.

Neidle a spus ca a fost „protestul meu copilaresc ca toate companiile trebuie sa aiba o politica de confidentialitate si nimeni nu o citeste. Fiecare cafenea mica trebuie sa aiba o politica de confidentialitate pe site-ul sau, este o nebunie. Sunt bani care se irosesc”, a spus el.

Orice companie care aduna date personale, inclusiv intreprinderile mici si organizatiile de caritate, trebuie sa aiba o politica de confidentialitate, o cerinta cheie in conformitate cu Regulamentul general privind protectia datelor din 2018 (GDPR) din Regatul Unit.

Neidle a spus ca persoana care a vazut propozitia a „trisat” putin, deoarece a descoperit-o din intamplare, pe cand se inspira pentru propria politica de confidentialitate. Apoi a trimis un e-mail organizatiei spunand ca banuieste ca sticla de vin a fost deja castigata, dar a avut noroc.

Neidle a spus ca a facut ceva similar in urma cu doi ani, cand a fost lansata organizatia. Atunci au trecut patru luni pana cand cineva a vazut modificarea. „Am incercat din nou pentru a vedea daca oamenii acorda mai multa atentie, si nu”, a adaugat el.

Cat despre „vinul bun” in cauza la care face referire site-ul, norocosului destinatar i s-a trimis o sticla de Chateau de Sales 2013/14, Pomerol.

Neidle spune ca abordarea sa a fost inspirata de tactica trupei Van Halen, care cerea in turnee organizatorilor un castron cu M&M-uri maro. Acest lucru, nu pentru ca erau pretentiosi, ci era un test pentru a se asigura ca promotorii acordau atentie solicitarilor lor, care includeau adesea instructiuni tehnice complicate. „A fost o strategie geniala sa vada daca oamenii erau atenti”, a spus Neidle.

Urmareste-ne si pe:
Camelia Stanciu

Share
Published by
Camelia Stanciu

Recent Posts

Alfred Bulai a facut infarct in arest: „A fost transportat la Spitalul Militar”

Sociologul Alfred Bulai a facut infarct in celula in care se afla in arest preventiv,…

4 ore ago

Suedia se alatura tarilor care incearca sa limiteze timpul petrecut de cei mici in fata ecranului

Copiii sub 2 ani nu ar trebui sa fie expusi niciunui ecran digital. Recomandarile, emise…

4 ore ago

Polonia acuza 3 belarusi ca in 2021 au fortat devierea spre Minsk a unui avion pentru a-l aresta pe jurnalistul disident Roman Protasevici

Procurorii polonezi au acuzat trei oficiali din Belarus ca au folosit un truc pentru a…

5 ore ago

Directorul executiv al Telegram, Pavel Durov, anunta noi functii pentru combaterea continutului ilegal

Fondatorul si directorul executiv al Telegram, Pavel Durov, a anuntat vineri o serie de noi…

5 ore ago

Trupele israeliene au impuscat mortal o femeie cu dubla cetatenie turco-americana la un protest impotriva extinderii asezarilor israeliene in Cisiordania ocupata

Trupele israeliene au impuscat mortal o femeie cu dubla cetatenie turco-americana care luase parte, vineri,…

5 ore ago

Super-taifunul Yagi, al doilea cel mai puternic ciclon tropical din lume in 2024, a ajuns in China

Cea mai puternica furtuna din Asia din acest an, super-taifunul Yagi, a atins uscatul, vineri,…

5 ore ago